HYPNOSE VERENIGING NEDERLAND-BELGIE
KLIK HIER om je aan te melden als lid van de vereniging.
Beroepsvereniging met uitsluitend gecertificeerde leden
Hypnose Vereniging Nederland-België is de belangenvereniging voor hypnose practitioners actief binnen het Belgisch-, Vlaams- en Nederlandstalige gebied. Alle leden zijn gecertificeerd door ICR Coach Register. De vereniging behartigt actief hun belangen zodat haar leden hun vak op een professionele, veilige en verantwoorde manier kunnen uitoefenen. Daarnaast vinden we het belangrijk en stimuleren we dat de leden hun kennis en vaardigheden blijven (door) ontwikkelen.
Hypnotherapie en hypnose coaching krijgen steeds meer belangstelling!
Als Hypnose Vereniging Nederland-België (HVNL-B) willen we een bijdrage leveren aan het vergroten van de kennis over hypnose en hypnotherapie in België en Nederland. Behandelingen door hypnotherapie zijn bewezen effectief waardoor er steeds meer belangstelling is voor deze vorm van therapie.
Oorzaken en problemen van klachten zitten in ons onderbewustzijn. Hypnose helpt het onderbewustzijn nieuwe informatie op te nemen zodat eerdere overtuigingen, angsten of emoties verdwijnen of veranderen. Voor heel veel soorten klachten of problemen kan het bij zowel volwassenen en kinderen worden ingezet.
Promotie film
KLIK HIER om de promotie film Hypnose Vereniging Nederland-België te bekijken.
Wat doet de vereniging allemaal?
KLIK HIER voor de specifieke informatie pagina 'Wat doet de vereniging?'