Voor practitioners

HYPNOSE VERENIGING NEDERLAND
Lid worden en aanmelden
Hypnose Vereniging Nederland is de belangenvereniging voor hypnose practitioners actief binnen het Belgisch-, Vlaams- en Nederlandstalige gebied.
Ben je hypnose- of hypnotherapeut met een afgeronde hypnose opleiding die voldoet aan de opleidingsvereisten? Dan kun je lid worden van Hypnose Vereniging Nederland. Alle leden zijn gecertificeerd door ICR Coach Register als HVNL-B practitioner of HVNL-B master-practitioner.
Ben je nog bezig met je hypnose opleiding? Dan kun je aspirant lid worden en blijven tot maximaal 1 jaar na afloop van je opleiding.
KLIK HIER om je aan te melden voor het lidmaatschap.
Onderscheidende beroepsvereniging
Als Hypnose Vereniging Nederland (HVNL) willen we een bijdrage leveren aan het vergroten van de kennis over hypnose en hypnotherapie in Nederland. Behandelingen door hypnotherapie zijn bewezen effectief waardoor er steeds meer belangstelling is voor deze vorm van therapie.

Hypnose Vereniging Nederland onderscheidt zich van andere verenigingen doordat wij de principes van de Dave Elman methode hanteren. Elman was een van de grootste hypnotherapeuten van de vorige eeuw en heeft ervoor gezorgd dat de principes van inductie terecht zijn gekomen in de hypnotherapie. In onze geaccrediteerde opleidingen ‘Directe hypnose’ wordt deze bijzonder krachtig, snel en zeer effectieve methode toegepast en geleerd. Met directe hypnose is het mogelijk om een klacht in één of twee sessies definitief op te lossen.