Beroeps, bedrijfs, productaansprakelijkheidsverzekering

HYPNOSE VERENIGING NEDERLAND
Voor de in Nederland gevestigde leden is een uitstekende bedrijf-, beroeps- en productaansprakelijkheidsverzekering beschikbaar. Hypnose Vereniging Nederland heeft hiervoor via ICR Coach Register een collectief contract met Balens International Insurance.
Onder voorwaarden kunnen sommige in België gevestigde leden ook aansluiten bij Balens International Insurance. Dit is individueel maatwerk en hangt af van diverse aspecten. E.e.a. hangt nauw samen met de Belgische wetgeving die beperkingen met zich meebrengt voor hypnose praktijken en hypnose practitioners gevestigd in België. In België gevestigd? Neem contact op met Balens International Insurance en bespreek de mogelijkheden.
Kerngegevens
  • Kosten € 99,- / jaar.
  • Dekking voor beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheid.
  • Dekking van meer therapie / coachvormen mogelijk onder 1 polis voor dezelfde prijs, dus: all-in-one polis.
  • Datum incident gaat voor datum melding; dit betekent dat bij een bedrijfsbeëindiging de polis dekking geeft voor zaken van voor de bedrijfsbeëindiging, dus ook als de polis per datum bedrijfsbeëindiging is gestaakt.
  • Volledige WKKGZ dekking, dus: inclusief dekking rechtsbijstand en WKKGZ aansprakelijkheid (boetes)
Aanmelden bij Balens
Aanmeldingsformulier (alleen voor IHR practitioners / IHR certificaathouders / leden Hypnose Vereniging Nederland)